Our school

Our school
This is our school which is in the centre of Warsaw.

Wednesday 22 April 2015

Royal Łazienki

Witaj!
Wiec Dzisiaj byla BARDZO ładna weather.The SŁOŃCE świeciło cały Czas i  na niebie Nie było Chmur.
Postanowiłam, že nie Łazienek Królewskich pójdę na spacer z moim friends.We zabrał WIELE zdjęć i krótkich Filmów o Wykonane siedział na koc i wypić us.We Dobre, mrożone too.She Kawy bylo tak wyśmienite !!!
Oczywiscie możemy laughted i rozmawiał przez Pięć hours.At 17 pm ja byłem w domu, a spac potem poszedłem (nie wiem Dlaczego, bo nie nie byłem BARDZO zmęczony :)).
Przyjaciele SĄ BARDZO Ważne w naszym życiu. Możemy rozmawiać z Nimi o czymś BARDZO ważnym dla nas i Mamy Pewność, ZE ZAWSZE BEDA z Nami <3..I nie wiem, Co zrobię bez tego.Oni Akceptuję Randki moje Wady ZE MNA I SA w trudno moments.I kocham je BARDZO :)
Ola P.2c

No comments:

Post a Comment