Our school

Our school
This is our school which is in the centre of Warsaw.

Friday 24 April 2015

My hobbies

Hawaje!
Wielu z nas ma hobby. Mam kilka ...
Po pierwsze kocham sport. Ćwiczyłem codziennie. Gdy robię to mam lepszy nastrój. Również często tańczą też. Taniec towarzyski i jazz to coś niesamowitego. W wolnym czasie gram na gitarze. Kocham go bardzo. To dziwne, bo mam wiele zainteresowań. Raz w tygodniu staram się wyciągnąć picures lub robienia zdjęć. Podczas robienia zdjęć (na przykład natury, przyjaciele) Jestem spokojny.
Co ja, gdy mam zły humor? Idę gdzieś z moimi przyjaciółmi lub idę na spacer z moim psem. Czasem są chwile, gdy nic nam pomóc i musimy po prostu zrozumieć, this.I chcą cieszyć się życiem, ile jest to możliwe. :)
Ola P. 2c
Cytat na dziś

Cytat na dziś

No comments:

Post a Comment